پاورپوینت فصل سوم کتاب بازاریابی الکترونیکی 24 صفحه + ppt

به صفحه فایل پاورپوینت فصل سوم کتاب بازاریابی الکترونیکی خوش آمدید.

پاورپوینت 24 اسلایدی و قابل ویرایش از خلاصه فصل سوم کتاب بازاریابی الکترونیکی

دسته بندی: بازاریابی و امور مالی

فرمت فایل: ppt

تعداد صفحات: 24

حجم فایل: 2.699 مگا بایت

قسمتی از محتوای فایل و توضیحات:

vدنیای کسب و کار وسیع تر از همیشه در حال تغییر است و روش ها و مدل های قدیمی در معرض سرنگونی هستند و مدل های کسب و کار، مدل های درآمد، مدل های ارتباطی جای آنها را گرفته اند. کسب و کارهایی چالاک و انعطاف پذیر می باشند که به مدل های جدید توانمند شده باشند و به فناوری خوش آمد گفته باشند

فهرست مطالب:

مقدمه

معانی ضمنی پیرامون تغییر در انواع مدل ها

بینش بازاریابی الکترونیکی

تجاری سازی محرک بسیاری از مدل های جدید

انواع مدل ها الکترونیکی

مدل های بازار الکترونیکی

مدل های ارتباطات دیجیتال

مدل های بازار یابی

تفاوت بین ارتباطات سنتی و رسانه اینترنتی

مدل هایی برای ارزیابی اثر بخشی ارتباطات آنلاین

وب 2.0 و مدل شبکه اجتماعی

عناصر وب 3.0

تحقیقات شبکه های اجتماعی

کسب ارزش از شبکه های اجتماعی

مدل های خرید مشتری

مدل های پایبندی

IDICمدل پایبندی

 


از این که از سایت ما اقدام به دانلود فایل ” پاورپوینت فصل سوم کتاب بازاریابی الکترونیکی ” نمودید تشکر می کنیم

فایل – پاورپوینت فصل سوم کتاب بازاریابی الکترونیکی – با برچسب های زیر مشخص گردیده است:
پاورپوینت فصل سوم کتاب بازاریابی الکترونیکی ;دانلود پاورپوینت فصل سوم کتاب بازاریابی الکترونیکی ;فصل سوم کتاب بازاریابی الکترونیکی ;مدل های الکترونیکی

فایل دیگر:  پاورپوینت عوامل تاثیرگذار بر پذیرش پیامک تبلیغاتی 33 صفحه + ppt

جعبه دانلود

برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل


شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *