مقیاس نگرش های مربوط به عشق (LAS) 7 صفحه + docx

به صفحه فایل مقیاس نگرش های مربوط به عشق (LAS) خوش آمدید.

مقیاس نگرش های مربوط به عشق (LAS)

دسته بندی: بازاریابی و امور مالی

فرمت فایل: docx

تعداد صفحات: 7

حجم فایل: 22 کیلو بایت

قسمتی از محتوای فایل و توضیحات:

مقیاس نگرش های مربوط به عشق (LAS)

این پرسشنامه توسط هندریک و هندریک بر پایه الگوی «لی» از عشق در سال 1986 ساخته شده است. تأیید تحلیل عاملی نشان داده است که ساختار عرضه شده «لی» توانایی کاربرد در فرهنگهای چندگانه را دارد (نتو و همکاران، 2000) پرسشنامه حاضر در آغاز دارای 42 گویه بود . اما دومین تجزیه و تحلیل عامل تأییدی به کاهش یک سری از گویه ها منتهی شد که تعداد گویه ها به 24 رسید. مقیاس نگرش های مربوط به عشق از نوع لیکرت است و می تواند ابعاد شش گانه عشق را به صورت کمی و پیوسته نشان دهد. گزینه های این پرسشنامه به صورت 4 گزینه ای از خیلی موافقم تا خیلی مخالفم مشخص شده اند، نمره ای که فرد در هر خرده مقیاس بدست می آورد، بیانگر میزان نگرشی است که نسبت به آن خرده مقیاس دارد. نمره بالا گرایش بالا در خرده مقیاس مربوطه و نمره پایین گرایش اندك را به آن نشان می دهد (پاتو، 138؛ نتو و همکاران، 2000).

 


از این که از سایت ما اقدام به دانلود فایل ” مقیاس نگرش های مربوط به عشق (LAS) ” نمودید تشکر می کنیم

فایل – مقیاس نگرش های مربوط به عشق (LAS) – با برچسب های زیر مشخص گردیده است:
مقیاس نگرش های مربوط به عشق (LAS);نگرش های مربوط به عشق (LAS)

فایل دیگر:  کتاب بازار تجاری و رفتار خریدار تجاری 226 صفحه + pdf

جعبه دانلود

برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل


شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *