مبانی نظری و پیشینه بازاریابی و تبلیغات اینترنتی 72 صفحه + docx

به صفحه فایل مبانی نظری و پیشینه بازاریابی و تبلیغات اینترنتی خوش آمدید.

مبانی نظری و پیشینه بازاریابی و تبلیغات اینترنتی

دسته بندی: مدیریت

فرمت فایل: docx

تعداد صفحات: 72

حجم فایل: 287 کیلو بایت

قسمتی از محتوای فایل و توضیحات:

جزئیات:

توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع :انگلیسی و فارسی دارد (به شیوهAPA)

فهرست

2-1- بازاریابی 9

2-1-1- بازاریابی و تبلیغات 9

2-1-2- ارتباطات بازاریابی و جایگاه تبلیغات 12

2-2- تبلیغات 13

2-2-1- اهمیت تبلیغات 13

2-2-2- تاریخچه شکل گیری تبلیغات 15

2-2-2-1- تاریخچه شکل گیری تبلیغات در ایران 17

2-2-3- برنامه تبلیغاتی 18

2-2-3-1- اهداف تبلیغ 18

2-2-3-2- بودجه‎بندی تبلیغ 19

2-2-3-3- پیام تبلیغ 20

2-2-3-4- انتخاب رسانه 21

2-2-3-5- ارزیابی تبلیغ 22

2-2-4- رسانه‎های (ابزار) تبلیغاتی 22

2-2-4-1- تلویزیون 22

2-2-4-2- رادیو 23

2-2-4-3- تبلیغات چاپی 24

2-2-4-4- روزنامه 24

2-2-4-5- مجله 25

2-2-4-6- بروشور 26

2-2-4-7- پوستر 26

2-2-4-8- تبلیغات محیطی 26

2-2-4-8-1- تبلیغات فضای باز 26

2-2-4-8-2- تبلیغات در محل خرید 27

2-2-4-9- تبلیغات اینترنتی 28

2-2-5- تبلیغات و اینترنت 28

2-2-5-1- تبلیغات اینترنتی 28

2-2-5-2- اینترنت 29

2-2-5-3- اینترنت و آمیخته ترفیع 31

2-2-5-4- جایگاه اینترنت در تبلیغات 31

2-2-5-5- مقایسه تبلیغات اینترنتی با تبلیغات سنتی 33

2-2-5-6- مزایای اینترنت 33

2-2-5-7- علل استفاده از تبلیغات اینترنتی 35

2-2-5-8- درآمد‎های حاصل از تبلیغات اینترنتی 36

2-2-5-9- مزایای تبلیغات اینترنتی 38

2-2-5-10- معایب تبلیغات در اینترنت 42

2-2-6- روش‎های تبلیغات اینترنتی 44

2-2-6-1- روش‎های تبلیغات اینترنتی (حنفی‎زاده) 44

2-2-6-1-1- بنرها 44

2-2-6-1-2- پاپ‎آپ و پاپ‎آندر 45

2-2-6-1-3- تبلیغات بر روی ایمیل‎ها 46

2-2-6-1-4- تبلیغ در موتور‎های جستجو 46

2-2-6-1-5- تبلیغات ویدئویی 47

2-2-6-1-6- باتن‎ها 47

2-2-6-1-7- آسمان خراش‎ها 47

2-2-6-1-8- تبلیغات در اتاق‎های گفتگو 47

2-2-6-1-9- درون‎شبکه‎ای‎ها 48

2-2-6-1-10- تبلیغات متحرک 48

2-2-6-1-11- مربع بزرگ‎ها 48

2-2-6-1-12- باتن‎های بزرگ 48

2-2-6-1-13- سوپر بنر‎ها 48

2-2-6-1-14- تایل‎ها 48

2-2-6-1-15- ایرلاگ‎ها 48

2-2-6-1-16- تبلیغات حامی‎گری 49

2-2-6-1-17- تبلیغات طبقه‎بندی شده 49

2-2-6-1-18- فوق اتصال‎ها یا هایپرلینک‎ها 49

2-2-6-1-19- وب‎سایت‎ها 49

2-2-6-1-20- تبلیغات بر روی بازی‎های آنی 50

2-2-6-2- روش‎های تبلیغات اینترنتی (تای و چانگ) 50

2-2-6-2-1- بنر‎های تبلیغاتی 50

2-2-6-2-2- پنجره‎های پاپ‎اوت (پاپ‎آپ‎ها) 50

2-2-6-2-3- تبلیغات متنی 51

2-2-6-2-4- تبلیغات ویدئویی 51

2-2-6-2-5- تبلیغات ایمیل 52

2-2-7- ارزیابی تبلیغ 52

فایل دیگر:  مقاله بررسی طرح های بازاریابی 18 صفحه + doc

2-2-8- روش‎های ارزیابی اثربخشی تبلیغات بازرگانی 53

2-2-8-1- آثار تبلیغ بر فروش 53

2-2-8-1-1- روش رابطه پیشین فروش- تبلیغ 54

2-2-8-1-2- روش مطالعات تجربی (نتایج فروش) 54

2-2-8-2- اندازه‎گیری آثار ارتباطی 54

2-2-8-2-1- آزمایش‎های قبل از اجرای تبلیغ 55

2-2-8-2-2- آزمایش‎های پس از انجام تبلیغ 57

6-2-2- تکنیک طرز فکر (نظر سنجی) 62

2-2-9- پژوهش‎های انجام‎شده در ایران با موضوع تبلیغات در حوزه گردشگری 68

مقدمه

صنعت جهانی سفر و گردشگری به عنوان یکی از نیرومندترین بخش‎های رشد و توسعه‎ی اقتصادی و اجتماعی در قرن 21 ظاهر شده‎است. این مطلب حایز اهمیت است که بخش سفر و گردشگری برای ملت‎هایی که وارد اقتصاد جهانی می‎شوند، این امکان را فراهم آورده تا با افتخار و اطمینان خاطر به عنوان مقصد گردشگری نقش ایفا کنند. علاوه بر قابلیت این بخش در ایجاد اشتغال، سرمایه گذاری و درآمدهای پایدار و قابل توجه برای کشورهای سرتاسر جهان، سفر و گردشگری چارچوبی را برای هم راستا کردن و ایجاد هدف، افتخار و سیمای ملی فراهم آورده است. (Middleton 2001)

2-1- بازاریابی

بازاریابی در سفر و گردشگری از اهمیتی حیاتی برخوردار است زیرا بازاریابی، تاثیر عمده‎ی مدیریت است که می‎تواند بر اندازه و رفتار این بازار عمده‎ی جهانی اثر گذارد. در میان تمام وظایف مدیریت بازاریابی، یكی از مهم ترین وظایف متصدی گردشگری، توسعه یا حفظ تصویر ذهنی از مقصد مطابق و هماهنگ با خواست گروه‎های بازدیدكننده مورد نظر می‎باشد. موفقیت یک مقصد تا حد زیادی وابسته به تصویر آن می‎باشد. رویکردی که درایجاد آگاهی و تصویر مقصد اتخاذ می‎شود، در رقابت و جذابیت نهایی مقصد سرنوشت‎ساز می‎باشد. از طرفی دیگر، فعالیت‎های ترفیعی و تبلیغات، پارامترهای اساسی برای معرفی یک مقصد گردشگری می‎باشند و در ایجاد آگاهی و تصویر مقصد بسیار نقش دارد؛ تبلیغات یکی از پر کاربردترین ابزار ارتباطات بازاریابی در گردشگری می‎باشد، عمدتا بدین دلیل که محصول یا خدمت گردشگری ناملموس می‎باشد. این محصول و خدمت اغلب بر پایه‎ی تصاویر واقعی یا ادراکی گردشگری و مقصد استوار می‎باشد. آن چه در گردشگری قابل توجه است، اندازه‎ی کلان تبلیغاتی است که هزینه می‎شود. (Middleton 2001)

 


از این که از سایت ما اقدام به دانلود فایل ” مبانی نظری و پیشینه بازاریابی و تبلیغات اینترنتی ” نمودید تشکر می کنیم

فایل – مبانی نظری و پیشینه بازاریابی و تبلیغات اینترنتی – با برچسب های زیر مشخص گردیده است:
مبانی نظری و پیشینه بازاریابی و تبلیغات اینترنتی;پیشینه بازاریابی و تبلیغات اینترنتی;مبانی نظری بازاریابی و تبلیغات اینترنتی;مبانی نظری و پیشینه;بازاریابی و تبلیغات اینترنتی;بازاریابی ;تبلیغات اینترنتی

جعبه دانلود

برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل


شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *